Kondice keyboard_arrow_right Silueta keyboard_arrow_right Bříško jako ze žurnálu…

Obrázek příspěvku: Bříško jako ze žurnálu…

Bříško jako ze žurnálu…

person access_time27. may 2019 chat_bubble_outline0 komentářů remove_red_eye95 shlédnutí

Také pořád vybíráte volnější košile, kde nemáte pocit, že se vám vyboulí břicho jen co se nadýchnete na čerstvém vzduchu a jednou napijete? Než vyhodíte všechna upnutá trička, protože v nich nechcete chodit ani doma, dejte si 4týdenní program na ploché bříško. Když budete opravdu poctivé, začnete upnuté modely přímo vyhledávat.

Programů na zploštěnmí břicha existuje několik. My doporučujeme cvičení s Jillian Michaels a její 30 Day Shred. Cvičení je rozděleno na 3 levely po dobu 30 dní. Prvních deset dní cvičíte level 1, dalších 10 dvojku a posledních 10 třetí část. U částéí se přitom zvyšuje náročnost, ale vzhledem k tomu, že i po 10 dnech ucítíte na sobě velký pokrok, nebude to pro vás tak „bolestné“. Cvičte ideálně po ránu.

Ráno s lehkostí

Když už se pustíte s odhodláním do cvičení, podpořte jej také odlehčeným jídelníčkem. Výsledky uvidíte rychleji a vůbec cvičení se s jídelníčkem skvěle doplňuje. Ráno začínejte zlehka, ale kvalitně. Prvních 14 dní snídejte sezamové chlebíčky namazané nízkotučným tvarohem. Zbylých 14 dní už je můžete postupně nahrazovat žitným chlebem s tvarohem a plátkem sýra nebo libové šunky s vysokým obsahem masa. Obědvejte v první fázi maso se zeleninovou přílohou. Dalších 14 dní můžete zařazovat těstoviny (ideálně celozrnné) nebo jinou sacharidovou přílohu. Večeřte bílkoviny – ideální jsou vajíčka, plátek ryby, hovězí steak, kuřecí plátek. Když máte chuť hřešit, neodpírejte si jí. Je lepší dát si jednou týdně dortík nebo sušenky, po čase vybouchnout a spořádat najednou 5 pytlíků chipsů.

Rady pro začátečníky

Jídlo si dávejte do malých krabiček vždy na celý den – noste si jej do práce. Jen málo restaurací má polední meníčka taková, že vám budou vyhovovat.

Pijte – ráno je ideální voda s citronem.

Cvičte ve speciálním oblečení, které jstge si určila na cvičení – vytvoříte si z cvičení lépe rituál.

Vyčleňte si dobu, kdy budete cvičit. Ideální čas je ráno, než jdete do práce.

Namísto činek si naplňte 2 půllitrové láhve vodou.

Pijte bylinné čaje – ideální jsou ty detoxikační.

Je to těžké, ale nepolevujte jen protože vás bolí svaly z předešlého dne – za 30 máte superodměnu.

Zvyšte příjem mléčných produktů. Pokud máte hlad, můžete se jimi po večeři a po obědě přikrmovat. Dobrý je bílý jogurt s obsahem do 3 % tuku.

Vařte s bylinkami. I jednoduché věci dostanou nový rozměr. Už jste ochutnala třeba rýži s koriandrem nebo s chilli papričkami?

folder_openPřiřazené štítky

Podobné články

Jak být trendy maminkou?

personRedakce access_time28. may 2019 remove_red_eye99 bookmarkStyling

Mít bříško ještě neznamená oblékat se do neforemných hábitů. Inspirujte se slavnými maminkami a pořiďte si výbavu pro stylových 9 měsíců. Nastávajícím maminkám jde především o pohodlí. Pohodlné se však nemusí rovnat nevkusné. Chybou spousty maminek je, že se snaží ..

Top 10 Nejúčinnějších sportů na hubnutí

personMarián Kroužel access_time04. december 2019 remove_red_eye37 bookmarkSilueta

Nestíháte? Žijete v poklusu a volný čas máte přesně vymezený? Nechcete ale maskovat rostoucí bříško nebo větší zadeček a hodláte s tím něco udělat? Jestli toužíte být sami se sebou spokojeni, zvolte si sport takový, který vás bude nejen bavit, ale přinese vám i ..

Bikiny manuál: Jak vybrat ty pravé plavky?

personRedakce access_time28. may 2019 remove_red_eye106 bookmarkStyling

Plavková sezóna je před námi, dieta za námi, teď jen už vybrat si vhodné plavky. Při nákupu se neřiďte pouze svým vkusem, zásadní roli hraje především výběr vhodného střihu na vaší postavu, protože i sebekrásnější plavky, které nereflektují postavu, mohou udělat více ..

Lymská Borelióza #1 díl

personRedakce access_time09. june 2019 remove_red_eye130 bookmarkNezařazené

V nové, probouzející se medicíně je stále více uznáván názor, že chronická onemocnění nejsou idiopatického nebo čistě psychosomatického původu, ale jsou způsobovány skrze stále vzrůstající toxickou zátěž organizmu a chronickými infekcemi, které se na tomto pozadí ..

Těžké kovy - Detoxikační protokol - efektivní vylučování neurotoxinů

personRedakce access_time09. june 2019 remove_red_eye122 bookmarkNezařazené

Neurotoxiny jsou substance, které se vyznačují silnou afinitou k nervovému systému savců. Jsou absorbovány nervovými zakončeními a jsou dále neurony transportovány k nervovým buňkám. Na této cestě ničí vitální funkce nervových buněk, jako například axonální dopravu živin, ..

Jak jíst Cupcake jako gentleman

personLucie Przeczková access_time25. november 2019 remove_red_eye54 languagenejky.cz

Podívejte se, jak se gentlemansky "vrhnout" na lahodné košíčky.

0 komentářů

comment Žádné komentáře

Pokud chcete, můžete přidat první komentář k tomuto článku níže.

Vložit komentář

info_outline

Nepublikujte SPAM!

Jakékoliv SPAM komentáře, které nejsou relevantní k obsahu tohoto článku budou odstraněny.