Výsledky vyhledávání v sekci Kondice na dotaz pomerančích

TAKÉ JSTE MĚLI PRÁZDNINY V LÍNĚJŠÍM TEMPU? POMERANČOVÁ DIETA VÁS SROVNÁ.

access_time27.květen 2019personRedakce

O pomerančích je známo, že jsou nabité vitaminem C. Málo se ale o nich ví, že dokážou stát velmi efektivním nástrojem k tomu, jak harmonizovat zažívání, srovnat jídelníček, zastavit chutě a poměrně rychle a hlavně stabilně zhubnout. Připraveny na třítýdenní kúru? Jdeme na to. Hlavními hříchy prázdninového jídelníčku jsou nepravidelnost a sem tam nějaký Aperol u bazénu. Alkohol představuje prázdné kalorie, nepravidelný příjem kalorií zase nutí tělo ukládat a zabržďuje metabolismus. Tři týdny na pomerančích by ale měly všechno opět srovnat.V ČEM JE KOUZLO? Citrusy podporují tvorbu žluče, která řídí či lépe řečeno podporuje metabolismus tuků. Pomeranč sale obsahuje ještě jednu důležitou složku pro odvodnění organismu a tou je draslík. Jako benefity budete mít ochranu před volnými radikály a spoustu C vitaminu, který zocelí imunitu a to se vám na začátku podzimnígho nečasu bude náramně hodit.PRINCIP „ORANŽOVÉHO“STRAVOVÁNÍPomerančová dieta je založená na zvýšené konzumaci pomeranče. Důležité je ale dopřřávat si jej ráno k snídani, poté ke svačině a nejpozději v době oběda. Pomeranče obsahují mnoho fruktózy (a ta se, jako známo, též počítá mezi cukry), která se tělu nejlépe spaluje v brzkých dopoledních hodinách. Takovým příkladným jídelníčkem je dát si k snídani toast s nízkotučným tvarohem a třemi dílky pomeranče a dvě deci pomerančové šťávy (ne džusu!) nebo bílý jogurt okolo 3 % tuku s pomerančem a hrstí vloček a dvě deci šťávy z pomeranče.K dopolední svačině si dejte vždy pomeranč velikostí do dlaně a pomeramč přidejte i k obědu. Jeho základem by mělo být maso na velikost i tloušťku dlaně, ideálně krůtí nebo králičí, popřípadě filet z bílé ryby. První týden je vhodné zcela vynechat přílohy a nahradit jen zeleninovou složkou ve formě salátu. Právě do něj můžete pomeranč nakrájet. Jako obměnu můžete poobědvat kuře na pomerančích, od druhého týdne i s lehkou přílohou například ve formě rýže, nebo si udělat od druhého týdne udělat těstovinový salát s kuřecím masem a pomerančem s trochou medovo-hořčičné zálivky.K večeři zaostřete na bílkovinu. Můžete si dát vajíčka – i když s těmi opatrně. Žloutek byste do jídelníčku měli zařadit maximálně dvakrát týdně. Dobrou večeří je i restované nebo grilované maso s pečenou nebo grilovanou zeleninou, krůtí placičky z mletého masa v troubě pečené, pečené lilky nebo cukety plněné masovo-tvarohovou směsí.Stejně pomalý jako je přestup na pomerančovou dietau by měl být pozvolný i návrat k normálnímu jídleníčku. Dále byste měli dodržovat rovnováhu mezi energetickým příjmem a výdejem a jíst pravidelně po 3 hodinách v malých dávkách.

folder_openPřiřazené štítky