Výsledky vyhledávání v sekci Móda na dotaz vuitton

5 typů kabelek, které byste měla znát – ne-li vlastnit

access_time28. may 2019 personRedakce

Malá lekce kabelkoznalectví je nutností, kterou by měla absolvovat každá žena. Už jen proto, že se dá podle toho snadno rozklíčovat, který typ se k čemu hodí. Navíc – je dobré vědět aspoň to, jak se jmenuje právě ta, za kterou se chystáte příští měsíc utratit pětinu svého hrubého příjmu… Jmen, které dostávají kabelky, je spousta. Těm unikátním modelům je název přisuzován buď podle toho, kdo je proslavil, jako je tomu například u Lady Diany a kultovního modelu Lady Dior nebo u Birkin bag, nebo podle toho, jaká kritéria splňují, co se týče tvaru. Nemusíte znát celou historii kabelek, (i když i ta je poměrně poutavá – už jen třeba tím, že původně sloužily v podobě kožených měšců na zlaťáky a byly připevněné ke spodnímu prádlu pod šaty) těchto pět typů byste ale rozeznat rozhodně měla. Alma bag Kultovní model alma bag od Louis Vuittona patří k nejprodávanějším po celém světě. Alma vznikla zhruba před 80ti lety. Úplně jednoduše by se dalo říct, že se jedná se o pevnou kabelku z kůže s vrškem ve tvaru půlkruhu. Alma se hodí hlavně k byznys stylu nebo k eleganci. Už třeba jen tím, že se nosí v ruce za kratší ucho. Ta od Vuittona patří ve světě mezi nejprodávanější modely. Baguette bag Na typické bagetce nešetřete. Například tento model Fendi je tak variabilní, že vás bude zdobit dlouhá léta při okázalých příležitostech. „Bagetky“ jsou malé úzké podlouhlé kabelky, které připomínají obdélník. Vynikají jednoduchým designem – to proto, aby byly co nejvariabilnější k šatům na okázalejší příležitosti. Nosí se na rameni na krátkém oušku. Jako první tento typ kabelky představila Silvie Venturini Fendi a název jí dala opravdu podle bagety, protože se dá, stejně jako ona, nosit v podpaží. Messenger bag Mezi oblíbené „messíky“ patří například tento model Gucci. Jako messenger se označují ty kabelky, které se nosí křížem přes rameno – přesně tak, jak to kdysi opravdu nosili messengeři. Někdy se jim říká také Cross Body Bag. Co se týče velikosti, najdete je v mnoha provedeních. Původně byly dominantou sportovního nebo streetového stylu. Ty úplně maličké kožené ale dnes můžete oblékat klidně i ke casual šatům. Tote bag Už máte kabelku od Michaela Korse? Tato tote bag může být první. Originální a stylová kabelka, kterou unosíte kamkoli. Jako tote bag se označují spíše větší tašky. Říká se jim také shopper – právě protože se hodí do městského ruchu. Dáte do nich téměř všechno – od notebooku, přes úlovek z nového butiku až po mléko a půlku chleba. Jedná se asi o nejoblíbenější a nejpraktičtější kabelky na světě vůbec. Poznávacím znakem je také otevřený hořejšek, abyste se do nich snadno dostala a také, aby nic nepřekáželo vkládání všeho, co nakoupíte. Jedním z nejoblíbenějších modelů na světě je opět ten od Vuittona nebo poslední dobou též od Michaela Korse. Clutch bag Psaníčka jsou nenápadná svou velikostí. Nebojte se proto upoutat neotřelým designem. Umíte si tento kousek Guess představit například k little black dress? Asi budete znát spíše pojem psaníčko. Clutch bags jsou typické malé kabelky bez ouška, které opravdu připomínají svým tvarem dopis. Nosí se v dlani a odkládají se klidně na stůl – u tohoto typu to není společenské faux pas. Důležité je vědět, že patří spíš do sekce „celebrate“ a večírkové módy a slouží jen k uložení party nezbytností jako jsou telefon, kapesníčky, klíče, telefon, lesk na rty a mini parfém – víc do nich stejně nenacpete. Foto: Louis Vuitton, archiv firem

folder_openPřiřazené štítky

Výsledky vyhledávání v sekci Žena, která ví na dotaz vuitton

I dobrý fejk je vždycky špatná kabelka

access_time29. may 2019 personRedakce

LV, Prada, Marc Jacobs, Dior – toužíte po ní několik let a chcete se řadit mezi ty, které ji mají. Rozumím vám, ale zároveň radím – zůstaňte nohama na zemi – než si uděláte společenské faux pas větší, než jste doufaly.  Znám to také. Prostě byly chvíle, kdy jsem tak strašně toužila po Vuittonce, až jsem začala koukat po dobrých fejkách. Když jsme byli s partnerem poprvé v Dubaji, nevydržela jsem to a jednu si pořídila. Vypadala skvěle a na mém rameni se celkem dobře vyjímala…ale ne dlouho. Přestože to byla snad ta nedokonalejší kopie, kterou jsem kdy viděla, začala se ošoupávat a po pár měsících jsem měla doma trapnou ošuntělou kabelku, za kterou by se Vuitton okamžite zastřelil. Navíc mne stála v přepočtu asi 2000 Kč. Poměr cena výkon? Vyšla prostě dráž, než ta originál. Falešného Vuittona často prozrazuje barva kožených uch a postranních aplikací. Je stále stejná. Když jsme byli v Dubaji podruhé, dostala jsem svůj první originál. Legendární „Neverfull“. Klasický shopper v provedení GM, do kterého se vejde všechno, co člověk potřebuje od notebooku přes nákup až třeba po všechny potřeby pro děti (brrr…nesnáším ty hnusné tašky ke kočáru). Tady stál něco málo přes 14 000 Kč, tam vyšel na necelých 10000 Kč. Jo. Je to vysoká cena. Ale mám ji šestý rok. Kolik kabelek za 1000 Kč si za rok koupíte vy? Tři, Čtyři? A krát šest let? Nemyslím si, že utrácím víc, než vy. Můj vysněný „Neverfull“ vypadá pořád stejně, jako nový – jen ucha trochu tmavnou, což je ale právě jeden ze znaků toho, že se nejedná o padělek. Letos jsme na dovolené použili Neverfull i místo plážové tašky, aniž by se poškodila. Vydržel válení v písku, zásah solí, vlhký vzduch. Prostě všechno. Vedle sebe je prostě poznáte na první dobrou. A nyní, když mi visí vedle sebe obě – rozdíly prostě vidím. Zipy nikdy nepřestanou zářit a monogram je do nich vepsán s takovou přesností, že nenajdete jediný hrbolek. Uvnitř je dokonalé šití. A hlavně – nenosím ji na rameni se strachem, že někdo bude ty fejky umět rozeznávat víc, než já a odhalí mě. No a kdybych jednou měla ještě dceru, vím, že jí tu kabelku předám ve stejném stavu, jako ji mám a když ne, tak ji prostě vyreklamuji – Vuitton  dává celoživotní záruku. Michael Kors je cenově dostupný pro začátečnice, které touží po originálu. Myslím, že každá žena s věkem dospěje k jednomu originálu. A nemusí to být hned Vuitton. Když seženete akci u Michael Kors, seženete klasickou Jet Set tote s monogramem kolem 4000 Kč a pokud fandíte zahraničním aukcím, za 3000 Kč si ji můžete pokusit i vydražit. Když vyberete dobře, budete ji dennodenně nosit ke všemu a kdyby vám přeci jen nestačila, není nic lepšího, než ji doplnit něčím ze „stáje“ H&M nebo Zara.

folder_openPřiřazené štítky

Výsledky vyhledávání v sekci ShowBizz na dotaz vuitton

Žena měsíce, která nás baví & inspiruje: Lara Stone

access_time29. may 2019 personRedakce

Lara si podmanila svět modelingu nejen svým šarmem, ale zaujala i svou charakteristickou mezerou mezi předními zuby, která se stala jejím vlastním znamením krásy. Nyní září ve spolupráci s L´Oréal Paris. Lara Stone má za sebou úspěšnou kariéru top modelky během které spolupracovala se značkami jako Prada, Louis Vuitton, Marc Jacobs, Lanvin nebo Fendi  a rychle se stala žádanou múzou návrhářů. Stala se také tváří exkluzivní kampaně pro značky Calvin Klein a několikrát se objevila také na titulní stránce módního časopisu Vogue. Co je pro ni krása… Při její práci se často hledí především na vnější krásu. Pro ni osobně je ale mnohem důležitější prý vnitřní krása, která prozařuje až na povrch. Co říká o svém poslání Jako tvář kosmetických produktů (z řad make-upu, vlasové péče a barev na vlasy L´Oréal Paris) ženám po celém světě předává myšlenku  „Protože vy za to stojíte“. „Protože vy za to stojíte“ má mnoho významů pro ženy po celém světě. A mimo jiné má i vysoký emancipační charakter. Především v zemích, kde ani dnes bohužel nemají ženy stejná práva jako muži. I v době osobní finanční krize je dobré vědět, že stačí pouze jeden nános rtěnky, abyste se cítila lépe. To mě dokáže okamžitě nabít novou energií a já vím, že za to stojím, ať se děje cokoliv.“ Co jí dodává a naopak bere sílu Nejvíc sebevědomá si připadá, když ví, že se ze sebe dává to nejlepší. Zároveň ji dokáže znejistit srovnávání, proto svoje úspěchy poměřuje pouze podle sebe a snaží se nebát se toho, co o ní říkají ostatní.

folder_openPřiřazené štítky

Žena měsíce, která nás baví & inspiruje: Isabeli Fontana

access_time29. may 2019 personRedakce

Ve svých dvaatřiceti letech má za sebou již velmi úspěšnou modelingovou kariéru a před sebou mnohé další výzvy. V srpnu nás baví a inspiruje brazilská modelka italského původu Isabeli Fontana. Isabeli Fontana je známá pro své výrazné obočí, tyrkysové oči a půvabné rysy. Své nadání pro modeling ukázala už jako velmi mladá, kdy se v pouhých 13 letech dostala až do finále soutěže Elite Model Look 1996. V té době úspěšně nastartovala svou kariéru. Pronikavá modrá barva jejích očí nejlépe vynikne, pakliže si ještě zvýrazní obočí, vymalujte tenkou linku nad horní linií řas a řasy prodlouží řasenkou. Na rty si pak může dovolit atypický odstín fialové. Kde jste mohli vidět její tvář? Během své kariéry se objevila na více než 50 titulních stranách renomovaného módního časopisu Vogue, v exkluzivním kalendáři Pirelli a na přehlídkách světoznámých módních značek. Stala se tváří Chanel, Hermes, Versace, Louis Vuitton, Valentino, Balenciaga, H&M nebo Viktor & Rolf’s. Působila na módních přehlídkách Dolce & Gabbana, Emilio Pucci, Roberto Cavalli a Isabel Marant. Též patří do rodiny ambasadorek L´Oréal Paris. Jak uhranout svět podle Isabeli Neustálými změnami!„Dokážu se měnit, a proto mohu působit v modelingu tak dlouho. Nikdy nezůstávám tím samým člověkem,“ říká o sobě půvabná Isabeli Fontana. Nejčastěji ji potkáte ve výrazných barvách, do kterých se ráda halí. Volí minimalistické líčení očí a klade důraz na výrazné rty. Jak pomáhá její obličej? Kromě modelingu se Isabeli Fontana věnuje i charitě zaměřené na děti a ženy. Stala se součástí kampaně proti zneužívání dětí, dětské obrně nebo rakovině prsu a společně s organizací UNICEF podnikla cestu do Indie. Foto: L´Oréal Paris

folder_openPřiřazené štítky