Zdraví keyboard_arrow_right Nezařazené keyboard_arrow_right10 přínosů zelených jablek pro naše ..

Obrázek příspěvku: 10 přínosů zelených jablek pro naše zdraví

10 přínosů zelených jablek pro naše zdraví

personaccess_time19.prosinec 2019chat_bubble_outline0 komentářůremove_red_eye303 shlédnutí

Zelená jablka poskytují širokou škálu zdravotních a kosmetických výhod, zejména ve srovnání s červenými jablky. Existují různé druhy jablek v čele se sladkými, které jsou nejběžnější. Zelená jablka jsou na druhé straně sladkokyselá a nejvíce se používají pro vaření.

Tyto sladkokyselé odrudy jsou také úžasné. Zde jsou některé jejich obecné výhody a přínosy.

Nabízejí obrovskou řadu zdravotních výhod, jsou používány při výrobě vína, ve vaření, a často jsou speciálně pěstovány pro své zdravé oleje.

Zelená jablka mají lesklou slupku a šťavnatou dužinu. Jsou bohaté na vlákninu a pomáhají udržet trávicí trakt čistý a zdravý.

To není všechno, samozřejmě – tyto podivuhodné plody nabízejí spoustu dalších efektů. Čtěte dál a dozvíte jak o přínosu zelených jablek pro zdraví, tak o jejich přínosu pro krásu.

Různé zdravotní přínosy zeleného jablka

Jak již bylo zmíněno, existují různé přínosy zelených jablek. Zde je jen výběr těch hlavních:

1.) Obsah vlákniny. První a nejdůležitější výhodou zelených jablek je jejich dietní obsah vlákniny, která pomáhá při regulaci stolice a tím pomáhá v celkovém procesu trávení.

2.) Snižuje možnost rakoviny tlustého střeva. Vzhledem k vysokému obsahu vlákniny, zelená jablka nabízí další velký přínos – drastické snížení možnosti rakoviny tlustého střeva.

3.) Žádný cholesterol. Zelená jablka mají tu výhodu, že dají vašemu žaludku pocit spokojenosti, takže nemáte tendenci se s nimi přejídat. Kromě toho, zelená jablka neobsahují cholesterol. Proto lze snadno snížit svou váhu a stále si udržet zdraví konzumací těchto zelených jablek.

4) Nižší cholesterol. Jak již bylo uvedeno, jedním z hlavních přínosů zelených jablek je vysoký obsah vlákniny. Tato vysoká hodnota vlákniny může pomoci ke snížení hladiny cholesterolu, který je již přítomný v těle.

5.) Usnadnění trávení. Pokud jste konzumovali něco těžkého a máte obavy, zda to váš žaludek může ztrávit, nebojte se a dejte si zelené jablko. Zelená jablka mohou pomoci zmírnit trávení, vzhledem k enzymům v nich přítomných.

6) Snížení problémů s jatry a trávicím ústrojím. Zelená jablka také snížit problémy s játry a mohou pomoci předcházet problémům zažívacího traktu.

7) Prevence. Zelená jablka mohou pomoci předcházet průjmu, jakož i zácpě a dně. Obsahují jak vinnou, tak i maleinovou kyselinu, a tak přispívají ke snížení možnosti trávicích problémů.

8.) Antioxidanty. Zelená jablka obsahují jak flavonoidy, tak i polyfenoly – všechny formy antioxidantů. Z tohoto důvodu mohou zabránit různým formám rakoviny a poškození DNA.

9.) Kontrola chuťi k jídlu. Zelená jablka vylučují organické kyseliny, které mohou pomoci vaší chuťi k jídlu. Takže, pokud trpíte špatnou chuťí kvůli střevní peristaltice, můžete si pomoci tím, že budete jíst zelená jablka.

10.) Energie. Zelená jablka jsou dárci energie. Obsahují sacharidy, které jsou zvláště vhodné pro lidi kteří provozují jakoukoliv formu sportu, nebo vede hektický život.

Bonus: zelené jablko a jeho přínosy pro krásu

Zelená jablka jsou nejen dobrá pro své účinky na zdraví, ale jsou také jedením z nejlepších plodů, pokud jde o obnovení ztracené krásy. Obnova vaší krásy by mohla být samozřejmě považována za zdravotní přínos, protože tyto jablka pomáhají čistit pleť a aby byly vaše zuby a dásně zdravé. Proto jsou kromě poskytování zdravotních výhod také přírodním terapeutem krásy.

Pokud jste člověk zaměřený na krásu a zdraví pokožky, pak budete jistě těžit z výhod zelených jablek. Zelená jablka obsahují jak vitamíny A, B, C, tak stejně tak i E. Proto mohou pomoci při bělení kůže – pomáhají ale také udržet vaši pokožku svěží a zářící.

Kožní onemocnění mohou být také omezeny konzumací zelených jablek. Proto pokud vy, nebo někdo jiný ve vaší rodině trpí vyrážkou nebo jakýmkoliv jiným kožním problémem, můžete se vždy poučit z výhod těchto zelených jablek.

Nakonec je tu seznam malých, ale důležitých přínosů těchto jablek: pomáhají čistit krev, udržují dásně zdravé (a tím i srdce), pomáhají udržovat zuby čisté, zlepšují paměť (a starší nervové problémy by mohly být omezeny), pomohou zabránit žlučovým kamenům, a stejně tak zabraňují vytváření revmatismu.

folder_openPřiřazené štítky

0 komentářů

commentŽádné komentáře

Pokud chcete, můžete přidat první komentář k tomuto článku níže.

Vložit komentář

info_outline

Nepublikujte SPAM!

Jakékoliv SPAM komentáře, které nejsou relevantní k obsahu tohoto článku budou odstraněny.

Podobné články

JAblečný dort s pekanovými ořechy

personRadka Eliáškováremove_red_eye115bookmarkDezerty

Suroviny:250 g polohrubé mouky, 150 g másla, 150 g krystalového cukru, 1 balíček vanilkového cukru, 4 vejce, 1 čajová lžička prášku do pečiva, štipka soli, 750 g kyselých jablek, krystalový cukr na obalení, 150 g pekanových ořechů, jablková šťáva na pokapáníPostup:Z ..

Několik přínosů studené sprchy pro zdraví

personRadka Eliáškováremove_red_eye102bookmarkNezařazené

Krevní oběh je jednoduše oběh krve kolem těla.Vystavování se studenu znamená, že vaše tělo dělá něco zvané “vazokonstrikce” odkazující k konstrikci (utažení) vašich tepen a žil. Toto utažení pomahá krvi téci vyšším tlakem než je teď, kdy je tam méně prostoru pro ..

Hypnóza a naše vědomí a podvědomí. Rizika hypnózy

personMarián Krouželremove_red_eye210bookmarkZajímavosti

Trocha historieJiž ve čtvrtém tisíciletí př. n. l. používali hypnózu Sumerové. V té době speciálně vyškolení lékaři z řad kněží léčili nemocné použitím sugescí ve spánku. Hinduističtí fakíři a jogíni již ve druhém tisíciletí př. n. l. používali hypnózu ve ..

Jsme tím, co jíme

personRedakceremove_red_eye316bookmarkNezařazené

Správné stravování je jednou z nejlepších investic, kterými můžete dlouhodobě prospět svému zdraví. Dobrá výživa upevňuje zdraví a zvyšuje kapacitu pro fyzickou a psychickou aktivitu. Zdravý životní styl může přispět k dosažení a udržení optimálního zdravotního stavu ..

Lehký bramborový salát s jablky

personRedakceremove_red_eye348bookmarkSaláty

Bramborový salát patří mezi nejoblíbenější pokrmy, pojďme si připravit jeho lehčí variantu. Co budeme potřebovat? 400 g brambor, 200 g celeru, 200 g kyselejších jablek (nejlépe zelené odrůdy), 100 g jogurtu, 50g light majonézy, 1 citrón nebo citrónová šťáva, lžička ..

Líčení podle barvy očí

personRadka Eliáškováremove_red_eye88languagekrasnazdrava.cz

Modré očiModrooké slečny si často stěžují, že je velmi těžké najít vhodné barvy očních stínů, které by na nich vypadaly dobře. Ale s některými triky v hlavě a s trochou zkušeností bude hned všechno jednodušší.První věc, kterou musíte udělat, je rozhodnout, jaké ..

Správná výživa je důležitá i pro náš mozek

personRadka Eliáškováremove_red_eye101languagekrasnazdrava.cz

Borůvky:Podle doktora Stevena Pratta, autora knihy: Superstrava: 14 potravin, které změní váš život, toto ovoce chrání mozek před následky stresu, a také může snížit riziko onemocnění mozku v souvislosti se stárnutím, jako je např. Alzheimerova choroba nebo demence. Podle ..

Sladká tečka

personRadka Eliáškováremove_red_eye109languagegurmanek.cz

BábovkaTři celá vajíčka třeme s 250 g moučkového cukru, pak pomalu přidáváme 250 g hladké mouky s balíčkem prášku do pečiva a 250 ml tekuté šlehačky. Vypracujeme v polotekuté těsto, které vlijem do formy a pečeme při cca 200 stupních cca 40 minut. Jablečný závin – ..

Zdraví prospěšná želatina

personSimona Chvátilováremove_red_eye22languagekrasnazdrava.cz

Máte-li rádi želatinové bonbóny, nemusíte mít zrovna výčitky svědomí, že nezdravě mlsáte. Želatina má v řadě případů pozitivní vliv na zdraví. Kvalitní želatinové bonbóny jsou zdrojem bílkovin, jež jsou důležitou složkou kolagenu, stavebního prvku tkání (kostí, ..

Španělský špíz

personRadka Eliáškováremove_red_eye80languagegurmanek.cz

Budeme potřebovat: 600g kuřecích prsíček,sůl,pepř,125g šunky nebo slaninky(je lepší),200g čerstvých zelených slovenskýchpaprik,75g oleje,100g cibule,plechovka žampionů,1 sklenička zelených oliv s papričkou, 150ml červenéhovína maso nakrájíme na větší kostky,osolíme, ..