Kondice keyboard_arrow_right Silueta keyboard_arrow_right3 tipy pro ty, co jsou líné cvičit (tak ..

Obrázek příspěvku: 3 tipy pro ty, co jsou líné cvičit (tak jako my)

3 tipy pro ty, co jsou líné cvičit (tak jako my)

personaccess_time26.květen 2019chat_bubble_outline0 komentářůremove_red_eye163 shlédnutí

Plavková sezóna začíná! Ne pro vás. Vypadáte v plavkách, jak tučňák. A než abyste dřela v posilovně, raději byste zemřela hlady… Máte stejný problém jako my? My zas máme řešení – tak to spolu dáme nějak dohromady…

Nás super líných je víc (čti většina). Specialisté ze světa sportu naštěstí přišli na to, že jakákoli motivace a sliby dokonalého těla nás stejně nepřinutí k tomu sednout si mezi partu smradlavých „svalovců“ ve fitku a přišli s řešením stejně efektivním – avšak skoro bez námahy.

Představíme vám tři způsoby, jak formovat postavu, které máme ozkoušené. A zaručujeme se, že zaberou minimum času s maximálním výsledkem.

Třicet minut na stole

To, co nás velmi zaujalo, je novinka „SLENDER LIFE“. Cvičíte tu na speciálních stolech. Půl hodinka na stole vydá asi za 3 hodiny úmorného posilování ve fitku. Můžete si tu také vybrat cvičební program a zaměření – na celulitidu, zadeček, oblast břicha…  Při cvičení na stolech nebojujete vlastní vahou proti gravitaci. Tím se cvičení stává minimálně namáhavé. Každý stůl je přizpůsoben na trošku jinou partii. Pak už stačí po 10ti minutách stoly střídat. Brzy sama poznáte, které stoly zabírají nejvíce na problematické partie, a sama si budete dirigovat jednotlivé sestavy. Doporučujeme cvičit 2x týdně. Na stolech se nezpotíte, takže odpadá údržba po cvičení. Více info na: www.slender-sedlcany.cz

Rozvibrujte svaly

Vibrační plošina o sobě druhý den sice dá hned znát, ale cvičení jako takové zvládnete i jako začátečník. Výhodou je opět to, že přijdete v kostýmu, jen sundáte lodičky, 30 minut cvičíte, nazujete lodičky, odcházíte. Vibrostation funguje na principu vytváření vibrací, které jsou přenášeny do těla. Tento proces vyvolává v trénovaném svalu napínací reflex. Pomocí vibrací se procvičí téměř 100 % svalů v těle, na rozdíl od konvenčních tréninkových metod, které dosahují pouze 40 až 55 %. Cvičení vyžaduje jen velmi malou námahu a nevyvolává u uživatele pocení, což z něj činí ideální trénink, který vám umožní věnovat se své běžné činnosti s minimálními komplikacemi. Cvičení na Vibrostation odpovídá 1 hodině cvičení v tělocvičně a díky jeho pomoci spálíte až 350 kalorií. Více info na: www.vibrostation.cz

Hon na celulitidu

Není snad lepší přístroj na redukci tukových polštářků na stehnech a zadečku, než VacuShape. Jedná se o koncentrované spalování tuků v problematických oblastech. Cvičení probíhá ve vakuu, které vytváří nízký atmosférický tlak. VacuShape funguje stejně jako normální běžecký pás až na to, že jste uzavřená v komoře a nemusíte běhat – stačí chodit svižnějším tempem. Ze všech výše uvedených metod je nejnamáhavější, ale vyvažuje to svým účinkem. Doporučovaná týdenní dávka je opět 2x po 30ti minutách. Více info na: www.vacushape.cz

folder_openPřiřazené štítky

0 komentářů

commentŽádné komentáře

Pokud chcete, můžete přidat první komentář k tomuto článku níže.

Vložit komentář

info_outline

Nepublikujte SPAM!

Jakékoliv SPAM komentáře, které nejsou relevantní k obsahu tohoto článku budou odstraněny.

Podobné články

Důsledné cvičení - klíč k úspěšnému hubnutí

personMarián Krouželremove_red_eye152bookmarkNezařazené

Důsledné cvičení - klíč k úspěšnému hubnutíPokud cvičíte za účelem hubnutí, nejdůležitějším faktorem není cvičení které provádíte, nebo délka tréninku, nebo dokonce intenzita tréninku. To vše má vliv na to, kolik kalorií spálíte během tréninku, ale ..

Jak vybrat fitness centrum

personMarián Krouželremove_red_eye222bookmarkSilueta

Klíčem k úspěšnému hubnutí je cvičení.Pro některé z nás může chození do tělocvičny znamenat nové znalosti, cvičební stroje, motivaci, změnu a atmosféru kterou potřebujeme, aby se pravidelný pohyb stal součástí našeho života.Ale fitness centra nejsou pro každého a ne ..

Kruhový trénink a jak jsem se naučila mít ráda sport

personRedakceremove_red_eye195bookmarkNezařazené

Včera jsem vám poreferovala o svém jídelníčku a zhodnotila, že kila nejsou všechno a že více důležité jsou centimetry. Dnes vám chci popsat kruhový trénink, protože to přesně je podle mě to, co chytne i sportovní „nefanoušky“. Nejprve chci říct, že co oceňuji nejvíc, ..

Chcete zhubnout za 2 měsíce? Projděte peklem v podobě Insanity!

personRadka Eliáškováremove_red_eye20bookmarkZajímavosti

Možná vám bude připadat název článku děsivý a přehnaný, ale kdo nezkusil, neuvěří. Také ne nadarmo v překladu anglické slovo insanity znamená šílenství a po zhlédnutí ukázkových videí mi věřte, že lidé, cvičící tento program, vám opravdu tak připadat budou. Už ..

Posilování nemusí být jen nutným zlem

personRadka Eliáškováremove_red_eye25bookmarkSilueta

Zřejmě jediným svalem, který většina z nás každý den pravidelně posiluje, je ten, kterým tlačíme na plynový pedál. V úvahu přichází ještě jeden – celý den na něm totiž sedíme. Jízda autem či celodenní vysedávání u počítače nám však příliš energie nedodá. ..

Jak efektivně cvičit doma

personRadka Eliáškováremove_red_eye15languagekrasnazdrava.cz

Jste žena, která trpí nízkým sebevědomím a chtěla byste začít cvičit? Je pochopitelné, že se vám nebude chtít napoprvé do posilovny nebo ven. Zkuste začít například doma, než se alespoň trochu naučíte základní cviky a poté můžete začít navštěvovat posilovnu. Pokud si ..

Cvičení pro udržení zdraví

personRedakceremove_red_eye30languagezoufalemaminky.cz

Proč cvičit? Cvičení je důležité pro udržení tělesného i duševního zdraví. Cvičit můžeme mnoha způsoby od nenáročného joggingu až po aktivní a energeticky náročný trénink, ale v každém případě bychom měli cvičit pravidelně. Myslíte si, že cvičíte dostatečně? ..

Střídavý půst: A vaše kila poletí dolů!

personRadka Eliáškováremove_red_eye8languagelovinglife.cz

V posledních čtyřech letech se ze mě stal poměrně velký sportovec. Makám 4 - 5 dní v týdnu, hodinu až hodinu a půl denně. Bohužel jsem se nenarodila jako kandidátka útle postavičky, ale jako budoucí majitelka ženských křivek a vysoké postavy. Řada žen by to pokládala za ..

Taky máte pocit, že den by musel mít osmačtyřicet hodin, abyste zvládli vše, co chcete?

personRadka Eliáškováremove_red_eye13languagezoufalemaminky.cz

Časový pres je jeden z hlavních důvodů, proč mnozí lidé, kteří se s velkým nadšením a vysokou motivací dají na pravidelné sportování postupně odpadají. Rada kterou si můžete často přečíst, že stačí si jen lépe organizovat pracovní den, je sice správná, ale zachovat ..

Praktický dřevěný nábytek pro dětské pokoje

personRadka Eliáškováremove_red_eye9languagezoufalemaminky.cz

Dřevěný nábytek pro dětské pokoje, zda je to herna nebo ložnice je rozumné a praktické výdaje z hlediska kvality, výrobky jsou velmi trvanlivé, pokud v pevných dřev jako buk a dub. Dub je jedním z nejpopulárnějších dřevin používaných v nábytkářském průmyslu při výrobě ..