Zdraví keyboard_arrow_right Nezařazené keyboard_arrow_rightCviky ke zmírnění menstruačních bolestí

Obrázek příspěvku: Cviky ke zmírnění menstruačních bolestí

Cviky ke zmírnění menstruačních bolestí

personaccess_time20.únor 2020chat_bubble_outline0 komentářůremove_red_eye268 shlédnutí


Také tě už dlouho trápí bolestivá menstruace a žádné léky nepomáhají? Pak je na místě řešit potíže aktivně - většina těchto bolestí se dá ovlivnit pomocí docela jednoduchých cvičení.

Menstruační bolesti mívají mnoho příčin, od těch psychických, které někdy pocházejí z dětství, až ke staženým svalům a příliš velkému ohnutí dělohy. To vše může bránit v plynulém a bezbolestném odtoku krve. Některé z těchto problémů samy zmizí po porodu, kdy se vše uvolní, ale proč bys měla čekat? Dej se do cvičení!

Když tě něco bolí, obvykle nemáš chuť cvičit, a proto se musíš nejprve uvolnit. Polož se na záda s mírně pokrčenýma nohama a dýcháním vháněj vzduch do břicha jako do balónku. Břišní svaly se uvolňují, bříško nafukuje. S výdechem balónek vypouštěj, bříško zatáhni dovnitř. Cítíš, jak cvičení zabírá? Tak můžeš pokračovat dál.

Polož se na bok a stul do klubíčka, pokračuj v břišním dýchání. Už tyto dva snadné cviky by měly přinést první úlevu.

Další poloha je v kleku, předloktí opřené o podložku, stehna a lýtka svírají pravý úhel. Opět se několikrát nadechni, při výdechu je bříško dokulata prověšeno. Z této polohy se pomalu narovnávej v zádech, posaď se na paty a rukama se opřei vzadu za chodidly. Zvedni zadeček a pánev protlačuj vzhůru. Stehna, bříško a hrudník by měly tvořit jednu rovinu.

Zdají se ti cviky příliš jednoduché? Pak se zamysli nad svou fyzickou aktivitou, protože menstruační bolesti mívají příčinu i v nadměrné fyzické zátěži. Pokud jsi přetrénovaná ze špatně sestaveného tréninku v posilovně, může se to odrazit právě v této oblasti. Proto jsou dýchací a uvolňovací cviky na místě i pro ženy, které jsou zvyklé na pravidelný náročný trénink.


0 komentářů

commentŽádné komentáře

Pokud chcete, můžete přidat první komentář k tomuto článku níže.

Vložit komentář

info_outline

Nepublikujte SPAM!

Jakékoliv SPAM komentáře, které nejsou relevantní k obsahu tohoto článku budou odstraněny.

Podobné články

Bolest při porodu

personRedakceremove_red_eye692bookmarkNezařazené

Těhotné poprvé rodící ženy jsou v průběhu očekávání narození dítěte zaměstnány mnoha otázkami. Jednou z nich může být také otázka bolesti při porodu. Na to ale není jednoduchá odpověď hlavně proto, že každá žena rodí jinak a každá má jiný práh bolesti. Ta je ..

Kruhový trénink a jak jsem se naučila mít ráda sport

personRedakceremove_red_eye465bookmarkNezařazené

Včera jsem vám poreferovala o svém jídelníčku a zhodnotila, že kila nejsou všechno a že více důležité jsou centimetry. Dnes vám chci popsat kruhový trénink, protože to přesně je podle mě to, co chytne i sportovní „nefanoušky“. Nejprve chci říct, že co oceňuji nejvíc, ..

Co zpusobuje bolesti v krku?

personRadka Eliáškováremove_red_eye489bookmarkNezařazené

Bolest v krku neni nemoc, je to priznak ruznych zdravotnich poruch.Vetsinou jsou to infekcni nemoci. Infekce v krku vyvolavaji viry , jako je ryma,chripka, mononukleoza anebo bakterie - streptotoky, stafylokoky.Zatimco bakterialni infekce zabiraji na lecbu antibiotiky, virove nikoliv. (Proto je ..

Teploty na nule? Pozor na nemoci!

personRedakceremove_red_eye443bookmarkNezařazené

Takové ty klasické sezónní nemoci jako je „chřipka“, angina nebo nastydnutí, mají právě teď největší pravděpodobnost zásahu. Okolo nuly se cirům a bakteriím totiž daří obzvlášť dobře. Onemocnění jsou typická pro chladnější období roku, kdy se ke zpočátku rychle ..

Jak protáhnout záda v práci

personRadka Eliáškováremove_red_eye231bookmarkNezařazené

Ach ta záda, povzdechne si občas každá z nás. Vyhnout se bolesti zad je přitom většinou jednoduché! Stačí si zacvičit. Nabízíme ti dva nejjednodušší cviky - jsou vlastně první pomocí a zároveň i prevencí. Měly by se provádět prakticky vždy, když ukončíš dlouhou sedavou ..

Bolesti páteře a zad

personRadka Eliáškováremove_red_eye213languagezoufalemaminky.cz

Bolesti zadBolesti zad je v dnešní době často slýchaný pojem. Podle nejnovějšího průzkumu vyšlo najevo, že v dnešní době trpí bolestízad 38 % světové populace! Často se bolesti zad zjišťují a diagnostikují už v útlém věku. Mezi bolesti zad patří bolesti páteře, ..

Cviky na hubnutí přinášejí výsledky

personRadka Eliáškováremove_red_eye316languagekrasnazdrava.cz

Chcete se konečně zbavit přebytečných kil? Dáte přednost štíhlé postavě a zdravému životnímu stylu před nekonečnými a špatně fungujícími dietami? Nebaví Vás stále hladovět? Pak se obraťte na odborníky v oblasti zdravé výživy a vytvořte si správné stravovací návyky. ..

Jak efektivně cvičit doma

personRadka Eliáškováremove_red_eye294languagekrasnazdrava.cz

Jste žena, která trpí nízkým sebevědomím a chtěla byste začít cvičit? Je pochopitelné, že se vám nebude chtít napoprvé do posilovny nebo ven. Zkuste začít například doma, než se alespoň trochu naučíte základní cviky a poté můžete začít navštěvovat posilovnu. Pokud si ..

Bolesti krční páteře

personRadka Eliáškováremove_red_eye722languagelovinglife.cz

Bolesti krční páteře jsou nepříjemná věc a způsobují migrény a chronické bolesti hlavy. Proto je důležité těmto neduhům z bolesti krční páteře předcházet a začít s cvičením krční páteře. Pokud máte jen malé náznaky na bolesti krční páteře, či bolesti zad, nebo ..

Cviky na celulitidu

personSimona Chvátilováremove_red_eye220languagekrasnazdrava.cz

Pravidelná pohybová aktivita je důležitou součástí boje s pomerančovou kůží, a zároveň také její prevencí. Kromě sportů, které se doporučují proti celulitidě, existují dokonce speciální cviky na celulitidu, které za předpokladu pravidelného cvičení (minimálně dvakrát ..