Kondice keyboard_arrow_right Silueta keyboard_arrow_rightHubnutí s pomocí tukožroutské polévky

Obrázek příspěvku: Hubnutí s pomocí tukožroutské polévky

Hubnutí s pomocí tukožroutské polévky

personaccess_time01.únor 2020chat_bubble_outline0 komentářůremove_red_eye92 shlédnutí



Také o této dietě toho bylo napsáno už mnohé. Ještě nedávné době byla doslova hitem. Určitě není na škodu zopakovat si některé základní poznatky.

V čem dieta spočívá?

Tato dieta je zároveň i druhem očisty. Tukožroutská polévka se totiž jí prakticky pořád. Existuje samozřejmě několik variant, proto je možné, že někteří ji kombinují i s jinými potravinami.  Dieta by se měla držet asi týden. Jak si základ diety, tedy tukožroutskou polévku, uvařit? Potřebujeme šest cibulí, pět rajčat, dvě papriky, svazek celerové natě, jednu hlávku zelí a kostku bujonu. Pokud máme rádi mrkev, můžeme ji také přidat. Zeleninu nakrájíme na malé kousky, přidáme bujón a zalijeme přiměřeným množstvím vody  a dáme vařit asi na deset minut, poté ztlumíme plamen a necháme polévku ještě „dojít“. Okořenit ji můžeme solí, pepřem,  přidat můžeme i čerstvou pažitku.

Co jíst kromě polévky?

Základní složkou jídelníčku se během této diety stává právě tukožroutská polévka, kterou můžeme jíst v jakémkoli množství. Zcela bychom se měli vyhnout pečivu, některým přílohám, smaženým věcem a také alkoholu a kávě. Pít bychom měli pouze neperlivou vodu a čaje. Co si můžeme dát k polévce? První den můžeme jíst všechny druhy ovoce kromě banánů. Druhý den  se naopak ovoci vyhneme, ale zato můžeme jíst jakoukoli zeleninu. K večeři je možné dát si pečenou bramboru. Třetí den si můžete k polévce dopřát jakoukoli zeleninu nebo ovoce. Právě třetí den byste už měli cítit drobný úbytek váhy. Čtvrtý den je možné dát si banány (můžeme sníst až tři), pít můžeme kromě vody také mléko.  Díky těmto potravinám by tělo mělo překonat touhu po sladkém. Pátý den se jedí rajčata – asi pět kusů a také hovězí maso – můžeme si dopřát až 200 g „nasucho“ připraveného hovězího. Šestý den můžeme konzumovat hovězí – klidně i ve větším množství, ale opět připravené bez tuku, dále také zeleninu. Nesmíme zapomenout dát si alespoň jednu porci tukožroutské polévky.  Poslední den je možné dopřát si rýži a zeleninu, prakticky v neomezeném množství. Stále je však důležité sníst alespoň jednu porci polévky. Po tomto sedmidenním maratonu s tukožroutskou polévkou bychom si měli dávat dobrý pozor na to, co budeme konzumovat. Návrat k „bůčku“ a podobným kalorickým bombám by totiž mohl znamenat téměř jistý jo-jo efekt.

Nevýhody

Co patří k nevýhodám této diety je celkem snadné uhodnout. Po týdnu vám bude tato polévka pomalu lézt i ušima. Další nevýhodou pak je, že je téměř nemožné držet ji dlouhodobě, pokud se člověk bezmyšlenkovitě vrátí k původnímu jídelníčku, hrozí bohužel docela reálně jo-jo efekt. Odborníci jsou v současnosti k této dietě spíše skeptičtí.


folder_openPřiřazené štítky

0 komentářů

commentŽádné komentáře

Pokud chcete, můžete přidat první komentář k tomuto článku níže.

Vložit komentář

info_outline

Nepublikujte SPAM!

Jakékoliv SPAM komentáře, které nejsou relevantní k obsahu tohoto článku budou odstraněny.

Podobné články

Dietní tajemství celebrit

personMarián Krouželremove_red_eye260bookmarkSilueta

Mají celebrity skutečně ten nejlepší tajemný program na hubnutí narozdíl od nás?V loňském roce byl jedním z nejpopulárnějších hledaných výrazů na Google a Yahoo výraz Paris Hilton. Stručný přehled 500 nejlepších vyhledávání za loňský rok ukazuje také na jiné známé ..

Harmonie trávení a hubnutí

personRedakceremove_red_eye243bookmarkNezařazené

Zátěž jater a ledvin při hubnutí Hubnutí je pro organismus zatěžujícím procesem. Je nezbytná bezvadná souhra jednotlivých orgánů, bezvadná funkce každého z nich. Je nutné co možná nejlepší vyladění organismu. Takovým vyladěním se myslí především jeho pročištění, ..

Tablety na hubnutí. Víme, kdy fungují

personRedakceremove_red_eye317bookmarkSilueta

O hubnoucích tabletách se toho napsalo už mnoho. V podstatě tady panuje jeden velký názor, že nefungují a že s nimi nezhubnete. Proč se ale tak dobře prodávají, když jim nikdo nevěří? Pátrali jsme. Řekněme si to na rovinu. Trh s doplňky stravy slibujícími úbytek váhy ..

Top 10 Nejúčinnějších sportů na hubnutí

personMarián Krouželremove_red_eye233bookmarkSilueta

Nestíháte? Žijete v poklusu a volný čas máte přesně vymezený? Nechcete ale maskovat rostoucí bříško nebo větší zadeček a hodláte s tím něco udělat? Jestli toužíte být sami se sebou spokojeni, zvolte si sport takový, který vás bude nejen bavit, ale přinese vám i ..

Jak vybrat fitness centrum

personMarián Krouželremove_red_eye253bookmarkSilueta

Klíčem k úspěšnému hubnutí je cvičení.Pro některé z nás může chození do tělocvičny znamenat nové znalosti, cvičební stroje, motivaci, změnu a atmosféru kterou potřebujeme, aby se pravidelný pohyb stal součástí našeho života.Ale fitness centra nejsou pro každého a ne ..

Cviky na hubnutí přinášejí výsledky

personRadka Eliáškováremove_red_eye66languagekrasnazdrava.cz

Chcete se konečně zbavit přebytečných kil? Dáte přednost štíhlé postavě a zdravému životnímu stylu před nekonečnými a špatně fungujícími dietami? Nebaví Vás stále hladovět? Pak se obraťte na odborníky v oblasti zdravé výživy a vytvořte si správné stravovací návyky. ..

Hubnutí

personRadka Eliáškováremove_red_eye49languagelovinglife.cz

Základem úspěchu je chtít. Motivace pomáhá nejen nastartovat proces hubnutí, ale dodává i potřebnou sílu pro překonání případných potíží v průběhu redukčního režimu. Zamyslete se také nad tím, co vám hubnutí přináší (zlepšení zdravotních potíží, lepší vzhled, ..

Hubnutí

personRadka Eliáškováremove_red_eye48languagekrasnazdrava.cz

Nezkazte si dobrý začátek/Tentokrát vydržímOd lednového předsevzetí se vám podařilo shodit první kilogramy, koupili jste si o číslo menší kalhoty a v návalu radosti jste si dopřáli za své úsilí velkou čokoládu? Pozor, ještě není dobojováno!K udržení váhy je zapotřebí ..

Novinky pro hubnutí

personRadka Eliáškováremove_red_eye39languagekrasnazdrava.cz

Propotili jsme v rámci svého hubnutí hektolitry potu na nejrůznějších posilovacích strojích? Máte pocit, že se brzy předávkujete všemi těmi hubnoucími prášky? Zkuste přejít na modernější metody snižování váhy. Jsou levnější.Věda a výzkum nám přináší neustále ..

Cviky, které vás udrží v kondici

personRadka Eliáškováremove_red_eye50languagelovinglife.cz

1. Sedy lehy na míči – účinné na vytvarování bříškaToto cvičení na míčije velmi univerzální a můžete jej provádět právě i na míči. Posilujete přímý sval břišní, pokud však budete dělat klasické zkracovačky do strany, tak se na řadu dostanou i šikmé břišní ..